Veľtrhy cestovného ruchu a gastronómie potvrdili stabilnú pozíciu

Veľtrhy cestovného ruchu a gastronómie potvrdili stabilnú pozíciu

Výstavisko Incheba v uplynulých dňoch patrilo cestovaniu a gastronómii. Prestížna kombinácia, 21. ročník veľtrhu cestovného ruchu ITF Slovakiatour a 22. ročník veľtrhu gastronómie Danubius Gastro, sa postarala o pestrý program a more zážitkov. Veľtrhy sprevádzali špecializované výstavy Poľovníctvo a Oddych, Wellness a Fitness, výstava obalových materiálov a baliacej techniky Gastropack a výstava strojov a technológií pre obchody Exposhop. Výstavy sa zúčastnila aj redakcia PlasticPortal.eu.

Návštevníkom sa na celkovej ploche 36 000 m² predstavilo spolu 738 vystavovateľov z 29 krajín. Danubius Gastro navyše v porovnaní s minulým rokom dosiahol najvyššie parametre od krízy v rokoch 2008 - 2009. Veľtrhy opätovne potvrdili stabilnú pozíciu a zaznamenali pozitívny ohlas u návštevníkov. Od 29.1. do 1.2. podujatia aj napriek snehovej kalamite, ktorá ochromila dopravu, navštívilo 62 393 ľudí.

Danubius Gastro


Veľtrh Danubius Gastro sprostredkoval všetkým záujemcom o oblasť gastronómie bohatú ponuku jedla, ingrediencií, nápojov, vína a kávy. Návštevníci z radov odborníkov sa mohli oboznámiť s technologickými novinkami pre oblasť hotelov, reštaurácií, penziónov, kaviarní a vendingu. Nechýbali ani progresívne riešenia pre potravinársky priemysel, pekárne, obchod a balenie. Hlavným partnerom veľtrhu bola spoločnosť Kaufland Slovenská republika, ktorá platformu veľtrhu využila na prezentáciu domácich výrobkov. Expozícia Kauflandu pripomínala reálnu predajňu a návštevníci si v nej mohli zakúpiť slovenské produkty za výhodné ceny. Kaufland za kreatívnu podporu slovenských výrobkov dostal ocenenie veľtrhu Danubius Gastro.

Danubius Gastro


Veľtrh ITF Slovakiatour poskytol návštevníkom komplexný cestovateľský servis. Návštevníci dostali jedinečnú možnosť pod jednou strechou porovnať ponuky cestovných kancelárií, ale aj expozícií jednotlivých regiónov a krajín. ITF Slovakiatour návštevníkom priblížil všetky slovenské regióny. Premiérovo sa predstavili krajiny Seychely a Spojené štáty americké, no nechýbali ani ďalšie vzdialené a exotické krajiny ako Brazília, Vietnam, Jamajka, Namíbia a mnohé iné. Partnerom veľtrhu bol v poradí druhýkrát Moravskosliezsky kraj, ktorý  sa v súvislosti s nadchádzajúcim hokejovým  šampionátom v ČR návštevníkom predstavil v jedinečnej hokejovej expozícii. Za moderný prístup k prezentácií regionálnych tradícií bola Moravskosliezskemu kraju udelená cena veľtrhu ITF Slovakiatour.

Danubius Gastro
  • autor:
  • Incheba, a.s., foto: PlasticPortal.eu

    Fotografie



    Mohlo by vás tiež zaujímať



     

    Najnovšie inzeráty

    Najbližšie výstavy

    Plastikársky slovník