Central European Plastics Meeting 2025 sa opäť uskutoční v Budapešti

Central European Plastics Meeting 2025 sa opäť uskutoční v Budapešti
V dňoch 16. až 18. septembra 2025 sa v Budapešti uskutoční ďalší ročník podujatia Central European Plastics Meeting (CEPM), ktoré organizuje spoločnosť myCEPPI. Miestom konania bude Eiffel Art Studios na Kőbányai út 30.

Najväčšie stredoeurópske podujatie v oblasti plastov

CEPM patrí medzi najvýznamnejšie stretnutia plastikárskeho priemyslu v regióne strednej Európy. Podujatie kombinuje vopred dohodnuté B2B stretnutiaodbornú konferenciu a výstavné priestory. Cieľom je vytvoriť platformu pre výrobcov, distribútorov, spracovateľov plastov, technologické spoločnosti, startupy aj výskumné centrá.

Hlavné témy konferencie:

  • Konkurencieschopnosť európskeho plastikárskeho a chemického priemyslu – diskusia o pozícii Európy v globálnom kontexte,

  • Technické plasty – nové trendy a perspektívy pre špecializované aplikácie,

  • Obaly a regulácie – inovácie v balení a dopady pripravovaných legislatívnych zmien,

  • Industry Meets Science – priestor pre prezentáciu inovácií zo strany výskumných ústavov a startupov.

 
   

Networking a doplnkový program myCEPPI

Popri odbornej časti ponúka CEPM aj priestor na neformálny networking. Tradičnou súčasťou je spoločenský večer s plavbou po Dunaji, ktorý vytvára príležitosť na nadviazanie nových kontaktov v uvoľnenejšom prostredí. CEPM tak spája vážne obchodné témy s priateľskou atmosférou, v ktorej vznikajú dlhodobé partnerstvá.

Central European Plastics Meeting 2025 potvrdzuje svoj status kľúčového podujatia pre plastikársky priemysel v regióne. Vďaka prepojeniu biznisu, technológií a vedy poskytuje účastníkom možnosť získať aktuálne informácie o trendoch a rozvíjať obchodné príležitosti na jednom mieste.

 

Autor: myCEPPI

Mohlo by vás tiež zaujímať

CEE Automotive Supply Chain 2025: Transformácia bez istôt. Ako udržať Európu v globálnej hre?

5.12.2025 Ako v čase energetickej neistoty, regulačných tlakov a geopolitických zmien udržať strednú a východnú Európu atraktívnu pre podnikanie? Čo potrebujú dodávateľské firmy, aby dokázali čeliť konkurencii najmä zo strany čínskych...