PlasticPortal zorganizoval prvý úspešný workshop “Online marketing pre priemysel”
Nové priestory vznikli rekonštrukciou vily z medzivojnového obdobia v historickom centre Nitry. “Táto vila v mnohom symbolizuje podnikanie firmy ICOSA s.r.o. Rešpektuje hodnoty, ktoré sú overené časom a zároveň prináša na trh nové veci, často jedinečné. ” povedala úvodom Eva Ďurčovičová, riaditeľka PlasticPortal.
Na workshope boli zhrnuté základné princípy marketingu v B2B sektore ako i konkrétne ukážky jednotlivých online nástrojov ako dosiahnuť pozitívne vnímanie značky a produktu. Hovorilo sa tiež aké témy a akým štýlom komunikovať. Počas diskusie sa riešila aj otázka, ako ovplyvní ďalšie smerovanie marketingu umelá inteligencia AI.
![]() |
|
Prečo vznikla myšlienka workshopu?
Budúci rok oslávi PlasticPortal 15 rokov svojej existencie. Mame skúsenosti s online marketingom v takom rozsahu, ako málokto iný. Máme to naštudované, odskúšané, vieme čo funguje dobre a čo menej. Chceme vám pomôcť, aby vaše úsilie a investície do marketingu mali pre vás čo najväčší efekt.
![]() |
|
Fotogaléria z akcie pod článkom vám priblíži atmosféru.
Z kapacitných dôvodov akcia bude mať pokračovanie v januári 2024. Už dnes prisľúbilo účasť niekoľko ďalších významných spoločností.
Plastpol 2025: Medzinárodná aréna pre podnikanie, predaj strojov a praktické diskusné fóra – fotogaléria 2.časť, pavilóny1, 2, 3 a 4
4.6.2025 Počas štyroch dní sa výstavisko Targi Kielce premenilo na centrum najnovších technológií, strojov, surovín a služieb pre spracovanie plastov a gumy. Takmer 15 000 návštevníkov si prišlo pozrieť ponuku viac než 600 firiem z 30 krajín...