PlasticPortal.eu - denne aktualizovaný portál pre plasty a gumu

Aktuality
Všetko najlepšie, Fakuma!

20.07.2017 | Fakuma, medzinárodný veľtrh pre spracovateľov plastov, oslavuje v tomto roku svoje 25. výročie.

Ochranné relé pre optimálny výkon bez kompromisov

18.07.2017 | Potrebujete sa vyvarovať škodám spôsobenými poruchami v elektrickej rozvodnej sieti a tak si zabezpečiť, aby stroje robilo to, na čo sú určené?

Možnosti získania grantu v Slovenskej republike

14.07.2017 | Prehľad noviniek - júl 2017.

Novinka: Dosky s aretačnou drážkou od STRACK

12.07.2017 | Teraz môžeme kombinovať: Nové doštičky STRACK s drážkou ako protikus odpružených aretáciou šíber.

Simulácia procesu vstrekovania plastov - Cadmould® 3D-F® Essential

10.07.2017 | Cadmould® 3D-F® Essential je teraz voľne na stiahnutie. Táto ponuka platí v období od 1. júla do 30. septembra 2017.

 
Plastikársky slovník
Portál ZÁKONY A NORMY
Portál ZÁKONY A NORMY
Aktuálne v legislatíve
Obsah PAH v predmetoch a v hračkách

03.07.2017 | Na webovej stránke ECHA je nová výzva na predkladanie pripomienok a dôkazov týkajúce sa obsahu PAH uvedeného v položke 50 prílohy XVII nariadenia REAC ...

Nová vydaná změna nařízení č. 10/2011 (nařízení PIM) o materiálech a předmětech z plastů určených pro styk s potravinami

31.05.2017 | Nařízení Komise č. (EU)2017/752 mění a opravuje nařízení PIM o materiálech a předmětech z plastů určených pro styk s potravinami:

Verejná konzultácia o pravidlách zodpovednosti výrobcu za škodu spôsobenú chybou výrobku

10.04.2017 | Európska Komisia začala na svojich webových stránkach verejnú konzultáciu o pravidlách zodpovednosti výrobcu za škodu spôsobenú chybou výrobku.

Zdravotnícke pomôcky - Systémy manažérstva kvality

07.12.2016 | Norma pre Zdravotnícke pomôcky - Systémy manažérstva kvality - Požiadavky na splnenie predpisov, z decembra 2016.

Připravuje se novela zákona č. 477/2001 Sb. o obalech

29.11.2016 | Připravovaná novela zákona č. 477/2001 Sb. o obalech se týká se povinného zpoplatnění pouze lehkých plastových odnosných tašek s tloušťkou stěny do 50 ...

 
Newsletter
CAPTCHA Image
 
Úvod > Aktuálne články > Zavedenie informačného systému? TERAZ?! ...a prečo nie. Správne informácie poskytnuté v správny čas sú predsa kľúčom k úspechu.
Zavedenie informačného systému? TERAZ?! ...a prečo nie. Správne inf ...
 
 
Zavedenie informačného systému? TERAZ?! ...a prečo nie. Správne informácie poskytnuté v správny čas sú predsa kľúčom k úspechu.

Zavedenie informačného systému? TERAZ?! ...a prečo nie. Správne informácie poskytnuté v správny čas sú predsa kľúčom k úspechu.

V súčasnosti väčšina majiteľov spoločností stojí pred otázkou „Investovať do nových technológií, informačného systému alebo ešte čakať?“ Čakať na čo? Že „kríza sama od seba pominie“, budem mať nové zákazky a potom aj financie napr. na nákup nových výrobných technológií, modernizáciu firmy, informačných technológií a informačného systému a pod.?

 Bez investícii do týchto oblastí firmy zostávajú stagnovať, nie sú dostatočne konkurencieschopné, nemajú technológie na realizáciu nových zákaziek. Často im ešte chýbajú správne informácie pri stanovení optimálnej cenovej ponuky, aby boli schopné novú zákazku nielen získať, ale pokryť i svoje náklady a niečo zarobiť. A práve „informácie“ sú často kľúčovým momentom pri získavaní nových zákaziek a optimálnom riadení firemných procesov, ktoré firmám pomôžu opätovne nastúpiť cestu rastu.


Aby správne informácie mali vždy tí správni ľudia, aby sa zjednodušila a zefektívnila práca zamestnancov, firma nemôže dlhodobo existovať a napredovať bez využívania komplexného informačného systému. Informačný systém nemá pokrývať len oblasť ekonomického a finančného riadenia firiem, ale má obsahovať i komplexné informácie slúžiace všetkým oddeleniam firmy. Na rozhodovacie procesy majú byť manažérom k dispozícii vždy dostupné prehľady s aktuálnymi informáciami, aby ostatní zamestnanci nemuseli strácať čas prípravou tabuliek a grafov prevažne v programe MS Excel s výstupmi činností jednotlivých oddelení. Informácie o získavaní nových zákazníkov, rozpracovaných obchodných aktivitách, riadení vzťahov s existujúcimi zákazníkmi tzv. CRM, o marketingových aktivitách v modernom informačnom systéme nemôžu chýbať. Optimálny je stav, keď k informáciám má prístup viacero oddelení. Ako príklad uvedieme: požadovaný termín dodania tovaru, výrobku, služby zadá do systému obchodné oddelenie, v rámci riadeného schvaľovacieho procesu sa k nemu v informačnom systéme vyjadrí výrobné, servisné oddelenie, oddelenie technickej prípravy výroby, nákupu, kalkulácii apod. a nakoniec si všetko prezrie cez pripomienku udalosti vedenie spoločnosti bez toho, aby sa na konkrétny obchodný prípad musel osobne pýtať príslušných zamestnancov. Pre firmu je tiež dôležité, aby sa majitelia firmy nemuseli obávať, že s  odchodom kľúčového zamestnanca odíde aj ich know-how. Informačný systém má byť jednoducho zdroj potrebných informácii a nástroj ako mať úzke miesta vo firme pod kontrolou.

Medzi takéto miesta zvyčajne patria:


• dodržanie zmluvného termínu dodania výrobku alebo služby,
• optimalizácia skladových zásob,
• dodanie nakupovaného materiálu včas,
• rýchla príprava kompletnej technickej dokumentácia (konštrukčný výkres, technologický postup) pre zadanie výrobku do výroby,
• eliminácia vzniku nezhodných výrobkov,
• optimálne naplánovanie výroby (montáže, dodania služby),
• sledovanie plánovaných a skutočných nákladov po zákazkách,
• presná evidencia odvedenej práce pracovníkmi výroby, servisu, montáže,
• dobrá platobná disciplína zákazníkov,
• čo najpresnejšia kalkulácia cenovej ponuky,
• dostupnosť podrobných informácii o potenciálnych i existujúcich zákazníkoch,  a pod.

    
Ak niektoré z uvedených úzkych miest nemáte dostatočne zvládnuté, je najvyšší čas zamyslieť sa nad zavedením informačného systému do vašej spoločnosti. Pri riešení vašich potrieb je vám kedykoľvek k dispozícii tím našich odborných konzultantov i vývojárov.

Naša spoločnosť GT Systems 2, s.r.o. so sídlom v Detve je takmer 20 rokov dodávateľom informačných systémov pre výrobné i obchodné spoločnosti. Pôsobíme na slovenskom, českom a poľskom trhu, kde naše kvalitné softvérové riešenia pre technickú prípravu výroby SYSKLASS® i komplexný informačný systém SAP® Business One, vrátane implementačných služieb  využilo zatiaľ cca 280 zákazníkov zo segmentu strojárstva, spracovateľov plastov, výrobcov nábytku, obchodu. Preto našim mottom je „Kvalita softvérových riešení overená časom“. V tomto roku prichádzame na trh s nových softvérovým riešením pre technickú prípravu výroby MONACO, ktoré bolo vyvinuté našim vývojovým tímom.

Podrobnejšie informácie o ňom ako i o činnosti spoločnosti GT Systems 2, s.r.o. získate na našej firemnej webovej stránke.
Budeme radi, ak sa aj vaša spoločnosť presvedčí o kvalite našich riešení a stane sa našim spokojným zákazníkom.

      
                                                                                            www.gtsystems2.sk, www.sysklass.cz

19.4.2010
autor: GT Systems 2, s.r.o.
 
 
 
 
 
Odporučte článok Vytlačiť článok Späť
 
 

Späť


 
Najnovšia inzercia
 

Predaj | Bubnový magnet
20.07.2017

 
 

Predaj | Dopravníkový pás
20.07.2017

 
 

Kúpa | Drť HIPS s V2
20.07.2017

 
 
 
 
 

Predaj | HDPE a PP
19.07.2017

 
 

Predaj | PS HIPS černá drť
19.07.2017

 
 
 
Výstavy
MALAYSIA-PLAS 2017

27.07.2017 | Formy a lisy pre spracovanie plastov.

SRI LANKA PLAST

03.08.2017 | Medzinárodná plastikárska výstava.

Plastic, Printing & Packaging, Tanzania - PPPEXPO 2017

22.08.2017 | 20. Medzinárodný veľtrh plastov, značenia, balenia.

China Composites Expo 2017

06.09.2017 | Medzinárodný veľtrh a fórum pre technológie kompozitov a aplikácií.

Drinktec 2017

11.09.2017 | Medzinárodný veľtrh nápojov a technológií

VietnamPlas

13.09.2017 | Veľtrh pre plasty a gumu.

EMO Hannover 2017

18.09.2017 | Popredný svetový veľtrh obrábania kovov.

HYBRID Expo 2017

19.09.2017 | Veľtrh pre vývoj a výrobu hybridných súčiastok a ich aplikačné sektory sa koná každé 2 roky.