PlasticPortal.eu - denne aktualizovaný portál pre plasty a gumu

Aktuality
Nové možnosti výroby čiastočne a plne fluorovaných plastov

23.01.2017 | Vďaka novému technologickému centru teraz spoločnosť SIMONA dokáže vyrábať čiastočne fluórované materiály v ďalších rozmeroch.

Nová batéria pre páskovače STRAPEX

20.01.2017 | Ručný páskovač STRAPEX STB slúži na páskovanie predmetov rôznych veľkostí pomocou polypropylénovej PP alebo PET pásky.

Konferencia NEWMATEC 2017 už za dva mesiace na Táloch

18.01.2017 | Zväz automobilového priemyslu Slovenskej republiky Vás pozýva na 3. ročník konferencie NEWMATEC.

Vstrekolisy Arburg s technikou vstrekovania do kubickej formy

17.01.2017 | Vstrekovacie stroje ALLROUNDER CUBE sú dokonale prispôsobené pre kubické formy. Ich servoelektrická kĺbová zatváracia jednotka umožňuje rýchle cykly pri zníženej spotrebe energie - ide o ideálny základ pre efektívnu veľkosériovú výrobu pri znížených kusových nákladoch.

Optimalizácia vstrekovacieho procesu - školenia A-OMEGA, s.r.o.

16.01.2017 | A-OMEGA, s.r.o. v spolupráci s MAPRO Slovakia, spol. s.r.o. vyhlasuje termíny školenia na modul Optimalizácia vstrekovacieho procesu (v rozsahu 24 hodín= 3 dni) zo vzdelávacieho programu „Nastavovanie vstrekolisov“ pre 1. polrok 2017.

 
Plastikársky slovník
Portál ZÁKONY A NORMY
Portál ZÁKONY A NORMY
Aktuálne v legislatíve
Zdravotnícke pomôcky - Systémy manažérstva kvality

07.12.2016 | Norma pre Zdravotnícke pomôcky - Systémy manažérstva kvality - Požiadavky na splnenie predpisov, z decembra 2016.

Připravuje se novela zákona č. 477/2001 Sb. o obalech

29.11.2016 | Připravovaná novela zákona č. 477/2001 Sb. o obalech se týká se povinného zpoplatnění pouze lehkých plastových odnosných tašek s tloušťkou stěny do 50 ...

§ 58 zákona o odpadoch je zrušený! Povinnosti voči OZV zostávajú nezmenené!

16.11.2016 | Dňa 25.10.2016 parlament Slovenskej republiky zrušil sporný § 58 zákona o odpadoch, v zmysle ktorého, pôvodca odpadu z obalov pre ktoré nebol výrobcom ...

Harmonizované normy v říjnu 2016

11.11.2016 | V Úředním věstníku EU byly v říjnu 2016 zveřejněny následující názvy a odkazy harmonizovaných norem:

 
Newsletter
CAPTCHA Image
 
Úvod > Aktuálne články > Zavedenie informačného systému? TERAZ?! ...a prečo nie. Správne informácie poskytnuté v správny čas sú predsa kľúčom k úspechu.
Zavedenie informačného systému? TERAZ?! ...a prečo nie. Správne inf ...
 
 
Zavedenie informačného systému? TERAZ?! ...a prečo nie. Správne informácie poskytnuté v správny čas sú predsa kľúčom k úspechu.

Zavedenie informačného systému? TERAZ?! ...a prečo nie. Správne informácie poskytnuté v správny čas sú predsa kľúčom k úspechu.

V súčasnosti väčšina majiteľov spoločností stojí pred otázkou „Investovať do nových technológií, informačného systému alebo ešte čakať?“ Čakať na čo? Že „kríza sama od seba pominie“, budem mať nové zákazky a potom aj financie napr. na nákup nových výrobných technológií, modernizáciu firmy, informačných technológií a informačného systému a pod.?

 Bez investícii do týchto oblastí firmy zostávajú stagnovať, nie sú dostatočne konkurencieschopné, nemajú technológie na realizáciu nových zákaziek. Často im ešte chýbajú správne informácie pri stanovení optimálnej cenovej ponuky, aby boli schopné novú zákazku nielen získať, ale pokryť i svoje náklady a niečo zarobiť. A práve „informácie“ sú často kľúčovým momentom pri získavaní nových zákaziek a optimálnom riadení firemných procesov, ktoré firmám pomôžu opätovne nastúpiť cestu rastu.


Aby správne informácie mali vždy tí správni ľudia, aby sa zjednodušila a zefektívnila práca zamestnancov, firma nemôže dlhodobo existovať a napredovať bez využívania komplexného informačného systému. Informačný systém nemá pokrývať len oblasť ekonomického a finančného riadenia firiem, ale má obsahovať i komplexné informácie slúžiace všetkým oddeleniam firmy. Na rozhodovacie procesy majú byť manažérom k dispozícii vždy dostupné prehľady s aktuálnymi informáciami, aby ostatní zamestnanci nemuseli strácať čas prípravou tabuliek a grafov prevažne v programe MS Excel s výstupmi činností jednotlivých oddelení. Informácie o získavaní nových zákazníkov, rozpracovaných obchodných aktivitách, riadení vzťahov s existujúcimi zákazníkmi tzv. CRM, o marketingových aktivitách v modernom informačnom systéme nemôžu chýbať. Optimálny je stav, keď k informáciám má prístup viacero oddelení. Ako príklad uvedieme: požadovaný termín dodania tovaru, výrobku, služby zadá do systému obchodné oddelenie, v rámci riadeného schvaľovacieho procesu sa k nemu v informačnom systéme vyjadrí výrobné, servisné oddelenie, oddelenie technickej prípravy výroby, nákupu, kalkulácii apod. a nakoniec si všetko prezrie cez pripomienku udalosti vedenie spoločnosti bez toho, aby sa na konkrétny obchodný prípad musel osobne pýtať príslušných zamestnancov. Pre firmu je tiež dôležité, aby sa majitelia firmy nemuseli obávať, že s  odchodom kľúčového zamestnanca odíde aj ich know-how. Informačný systém má byť jednoducho zdroj potrebných informácii a nástroj ako mať úzke miesta vo firme pod kontrolou.

Medzi takéto miesta zvyčajne patria:


• dodržanie zmluvného termínu dodania výrobku alebo služby,
• optimalizácia skladových zásob,
• dodanie nakupovaného materiálu včas,
• rýchla príprava kompletnej technickej dokumentácia (konštrukčný výkres, technologický postup) pre zadanie výrobku do výroby,
• eliminácia vzniku nezhodných výrobkov,
• optimálne naplánovanie výroby (montáže, dodania služby),
• sledovanie plánovaných a skutočných nákladov po zákazkách,
• presná evidencia odvedenej práce pracovníkmi výroby, servisu, montáže,
• dobrá platobná disciplína zákazníkov,
• čo najpresnejšia kalkulácia cenovej ponuky,
• dostupnosť podrobných informácii o potenciálnych i existujúcich zákazníkoch,  a pod.

    
Ak niektoré z uvedených úzkych miest nemáte dostatočne zvládnuté, je najvyšší čas zamyslieť sa nad zavedením informačného systému do vašej spoločnosti. Pri riešení vašich potrieb je vám kedykoľvek k dispozícii tím našich odborných konzultantov i vývojárov.

Naša spoločnosť GT Systems 2, s.r.o. so sídlom v Detve je takmer 20 rokov dodávateľom informačných systémov pre výrobné i obchodné spoločnosti. Pôsobíme na slovenskom, českom a poľskom trhu, kde naše kvalitné softvérové riešenia pre technickú prípravu výroby SYSKLASS® i komplexný informačný systém SAP® Business One, vrátane implementačných služieb  využilo zatiaľ cca 280 zákazníkov zo segmentu strojárstva, spracovateľov plastov, výrobcov nábytku, obchodu. Preto našim mottom je „Kvalita softvérových riešení overená časom“. V tomto roku prichádzame na trh s nových softvérovým riešením pre technickú prípravu výroby MONACO, ktoré bolo vyvinuté našim vývojovým tímom.

Podrobnejšie informácie o ňom ako i o činnosti spoločnosti GT Systems 2, s.r.o. získate na našej firemnej webovej stránke.
Budeme radi, ak sa aj vaša spoločnosť presvedčí o kvalite našich riešení a stane sa našim spokojným zákazníkom.

      
                                                                                            www.gtsystems2.sk, www.sysklass.cz

19.4.2010
autor: GT Systems 2, s.r.o.
 
 
 
 
 
Odporučte článok Vytlačiť článok Späť
 
 

Späť


 
Najnovšia inzercia

Predaj | Streč fólia
24.01.2017

 
 
 
 
 

Predaj | Moisture absorber
23.01.2017

 
 

Predaj | EVA natur filmy
23.01.2017

 
 

Kúpa | drť PP GF30
23.01.2017

 
 

Kúpa | Drť ABS MFI 8-16
20.01.2017

 
 

Kúpa | Kladivo CHARPY
20.01.2017

 
 
 
Výstavy
Swiss Plastics 2017

24.01.2017 | Plastikársky veľtrh.

Interplastica 2017

24.01.2017 | Veľtrh pre plastikárske technológie.

GASTROPACK

26.01.2017 | Výstava obalových materiálov a baliacej techniky.

DANUBIUS GASTRO

26.01.2017 | Medzinárodný veľtrh gastronómie.

EXPOSHOP

26.01.2017 | Výstava strojov a technológií pre obchody.

agrofood plastpack Ethiopia

03.02.2017 | 1. medzinárodný veľtrh pre poľnohospodárstvo, potravinársky priemysel, plasty, obaly a technológie.

Expo manufactura

07.02.2017 | Medzinárodný veľtrh pre výrobu, kov a spracovanie plastov.

Pacific Design and Manufacturing

07.02.2017 | Na veľtrhu sa predstavia nové možnosti dizajnu a technológií pre široké spektrum odvetví.